29 abril 2013

El Grup Èxit va participar en el projecte per a la recuperació dels boscos autòctons a la Finca de Can Ribot

El passat dimecres dia 24 d’abril es va realitzar la roda de premsa protagonitzada per l’entrega de l’obra de les Gavarres, feta a partir de les accions planificades en el projecte de desforestació a la Finca de Can Ribot (a Cassà de la Selva). Les directrius del projecte van ser: “Restauració forestal de plantacions d’eucaliptus”, amb la principal finalitat de substituir la plantació d’eucaliptus per d’alzines sureres i pins pinyers, i d’aquesta manera preservar i millorar els valors naturals de l’ENP de les Gavarres.

El projecte té una important dimensió de sensibilització social, hi va participa el Grup Èxit que executar el treball de la plantació d’alzines sureres i pins pinyoners, en total 4150 peus repartits per una superfície de 14Ha. El projecte va permetre proporcionar i ocupar deu llocs de treball de jardineria forestal mes l’acompanyament  de dos professionals.  La durada va ser de dos mesos. La Diputació de Girona i l’obra social de “La Caixa” han finançat el projecte.

A la roda de premsa, hi ha participat els  diferents agents i entitats col·laboradores: “La Caixa”, la Diputació de Girona, el propietari de la finca, el Consorci de Les Gavarres, també i com a representant del Grup Èxit, la Fundació Privada Drissa.

Per a més informació, podeu consultar les diferents notícies que han anat sortit:

2013-04-24 11 21 06

Última actualització 18 agost 2017