19 abril 2013

El Grup Èxit a les Jornades de difusió sobre les empreses cooperatives i les societats laborals a Girona

El dia 25 d’ Abril, a la Sala Carles Rahola de l’edifici de la Generalitat de Girona, es realitzaran  unes jornades de difusió sobre  les empreses cooperatives i les societats laborals a Girona, amb la voluntat de divulgar aquests models empresarials com una oportunitat en el context actual, així com una estrategia de competitivitat a les empreses.

Grup Èxit (Aliança empresarial entre tres entitats de Girona que treballen en l’àmbit de la inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental i7o risc d’exclusió social), hi participarà amb la intervenció de la Sra. Núria Martínez, gerent de la Fundació Drissa  i Anna Güell, gerent d’ECOSOL. La seva intervenció s’emmarca en l’eix “Cooperar en comptes de competir” i explicaran l’origen i desenvolupament del Grup Èxit.

Es un acte obert a tot el públic, però  demanen confirmar l’assistència . Ho podeu fer-ho a través d’aquest correu electrònic.

Inscripccionscoop.emo@gencat.cat

Última actualització 23 juny 2017