15 abril 2013

Assistència del Servei Prelaboral i del Club de Feina de la Fundació Drissa a la masterclass “Vull aquesta feina”

El passat dia 10 d’abril,  usuaris i usuàries del Servei Prelaboral de la Fundació Privada Drissa conjuntament amb altres companys del Club de la Feina van assistir a la masterclass anomenada “Vull aquesta feina” que va dinamitzar Lluís Soldevila,  professional de consultoria i formació d’habilitats directives.  Aquesta marsterclass es va fer amb la col·laboració de Rac 1. La sessió de masterclass “Vull aquesta feina” presentava com a objectiu principal donar a conèixer i prendre consciència de diferents aspectes relacionats amb com afavorir i promoure el procés per fer una bona recerca de feina i per aconseguir amb èxit la ocupació desitjada. Durant la sessió en Lluís Soldevila va parlar sobre mètodes i tècniques per afrontar la recerca de feina de manera activa i dinàmica.

Aquesta masterclass  es va realitzar en el context d’activitats que durant els dies 10 d’abril fins al 12 d’abril es porten a terme en el Palau Firal relacionades amb l’ocupació i el món laboral, adreçades a tot tipus de destinataris interessats, motivats o encuriosits per aprendre i augmentar el seu camp de visió en vista a noves oportunitats ocupacionals i professionals.
Per a més informació i consultar el programa d’activitats:

Última actualització 16 juny 2017