6 març 2013

Fundació Drissa i Ibercaja signen conveni de col·laboració en el marc de la seva convocatòria 2012-2013

La Fundació Drissa va signar un conveni de col.laboració amb IBERCAJA, en el marc de la seva convocatòria 2012-2013 pel desenvolupament del següent projecte “brigada de jardineria Drissa”.

La finalitat d’aquest projecte és promoure la inclusió i el manteniment del treball de persones amb trastorns mentals severs, mitjançant una brigada de jardineria.

Els objectius que s’han marcat per aquest projecte són: la consolidació de 4 llocs de feina per aquestes persones i en la mesura del possible crear un lloc de feina per una persona amb aquestes dificultats; millorar la qualitat dels serveis mitjançant la formació dels treballadors en el lloc de treball, treballant també la seva autonomia, i oferir un context per demostrar les capacitats laborals d’aquestes persones.

El que ha motivat a presentar aquest projecte ha estat el baix nivell d’ocupabilitat d’aquest  col·lectiu (més del 90% no treballa), la actual situació de crisis, la constatació de que el treball és un element terapèutic per aquests persones ja que es redueixen els ingressos hospitalaris, les visites psiquiàtriques, les recaigudes, i millora la seva qualitat de vida i, sobretot, deixen de ser pacients, per a passar a ser persones actives en la societat.

logo ibercaja

Última actualització 18 agost 2017