22 març 2013

El nou portal d’InterèSocial

Les dades de la Fundació Privada Drissa es troben recollides al nou portal d’InterèSocial.

Aquest portal actua com a cercador i centra la seva acció a la transmissió d’informació sobre els productes i els serveis de les entitats que promouen la inserció laboral de persones amb malaltia mental, dels Centres Especials de Treball i els d’altres serveis d’organismes que desenvolupen diverses funcions socials.

A través d’aquest portal es pretén:

• Desenvolupar un recurs útil per a l’expansió comercial en relació als serveis que ofereixen aquests organismes.
  • Ampliar el terreny de treball dels organismes amb la finalitat de garantir i augmentar les seves oportunitats.
  • Fomentar una imatge de necessitat social davant tot tipus d’empreses socials.
  • Informar sobre els serveis d’inserció sociolaboral que ofereixen els organismes.
  • Incrementar les oportunitats d’ocupació dels individus inscrits a les Borses de Treball de les entitats socials.

Per a més informació: www.interesocial.com

Última actualització 16 juny 2017