12 març 2013

“52 tallats i un tovalló”

El passat 7 de març es va realitzar la presentació d’un nou projecte “52 Tallats i un tovalló”. Es tracta de 52 personalitats de diferents àmbits (social, polític, cultural, artístic…) les quals seran entrevistades sobre discapacitat i trastorn mental. Aquestes entrevistes seran publicades setmanalment en el nou blog que a continuació tindreu el link:

És un projecte realitzat per la Fundació Mas Albornà

Aquest acte va ser presentat per en Jordi Basté, periodista de Rac1, i va comptar amb la presència de la Consellera de Benestar i Família, Neus Munté.

La Fundació Drissa va assistir a l’ acte per donar suport aquesta nova iniciativa que pretén normalitzar la discapacitat i el trastorn mental així com trencar estigmes.

Última actualització 16 juny 2017