15 febrer 2013

Participació de la Fundació Privada Drissa al Fòrum d’Intercanvis d’Experiències i Bones Pràctiques

El passat divendres 8 de febrer  diversos membres del servei de prelaboral de la Fundació Drissa, van participar al Fòrum d’Intercanvis d’Experiències i Bones Pràctiques que organitza anualment AMMFEINA al  Prat de Llobregat.

Les entitats participants en aquesta jornada són, en la seva majoria, serveis prelaborals de Catalunya. Durant l’acte es varen intercanviar sabers, innovacions, expectatives i maneres de treballar, amb l’objectiu de generar un increment d’oportunitats i futures accions per assolir la incorporació de persones amb malaltia al món laboral.

El servei prelaboral de Drissa va presentar el nou projecte de l’entitat : “del mercat a la feina”. Es va explicar com, una iniciativa nascuda al servei prelaboral, ha passat, amb el temps, a ser una nova línea de negoci. Al servei prelaboral es va portar a terme un grup de consum de producte ecològic i a poc a poc aquesta iniciativa-taller ha evolucionat fins donar lloc a una nova línea productiva basada en oferir aquests productes a les empreses que compleixin amb la seva responsabilitat social, permetent als seus treballadors i treballadores que comprin aquests productes on line i els rebin a la feina.

Última actualització 16 juny 2017