5 febrer 2013

Neix la nova marca Salut Mental Catalunya

El dilluns 28 de gener al Palau Robert de Barcelona es va presentar la nova marca de Salut Mental Catalunya, compartida per FECAFAMM (Federació catalana d’associacions de familiars i persones amb problemes de salut mental) I AMMFEINA (Agrupació Catalana d’Entitats per l’inserció laboral de persones amb trastorn mental).

Aquesta nova marca pretén promoure la millora de la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental mitjançant el reforç d’ambdós projectes a més a més, de generar una participació activa dins de la societat del col·lectiu per tal de crear igualtat d’oportunitats.

Durant l’acte es va fer referència els drets humans en relació a la salut mental tot accentuant la necessitat de l’implicació i l’inclusió social per tal de viabilitzar l’assoliment dels objectius esmentats anteriorment.

Xavier Trabado, president de la Federació de Salut Mental de Catalunya va presentar la pàgina web oficial que actua com plataforma de comunicació del treball conjunt entre FECAFAMM i AMMFEINA. Aquesta plataforma contribueix com a potenciador per a agilitzar l’expansió social que es planteja.

A continuació us deixem l’enllaç del vídeo de la presentació de Salut Mental Catalunya realitzat per Clementina:

www.vimeo.com/clementina/smc

Salut Mental Catalunya: