18 febrer 2013

Col.laboració de servei entre la Fundació Drissa i la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines

La Fundació Privada Drissa ha signat contracte de serveis amb la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines. El servei contractat  és el de neteja de l’ampliació de les noves  dependències  que la Fundació Tutelar ha estrenat darrerament a Sant Narcís a Girona. Aquest servei el realitzaran   un dels diferents  equips de neteja de l’àrea d’operacions del Centre Especial de Treball de la Fundació Drissa format per un monitor i quatre treballadors de neteja. És un servei que s’ha muntat a mida de les necessitats de la Fundació Tutelar que inclou, la neteja i obertura i tancament de les persianes.

Última actualització 16 juny 2017