30 gener 2013

Xerrada d’“El Grup Èxit” a l’Associació de Famílies i Salut Mental de Girona

L’Associació de Famílies i Salut Mental de Girona i Comarques ha programat la xerrada “El Grup Èxit”. El tema central de la xerrada gira entorn de l’inserció sociolaboral per col·lectius amb risc d’exclusió social i/o discapacitat intel·lectual i/o malaltia mental. Les ponents que la Sra. Anna Güell (gerent d’ECOSOL) i la Sra. Núria Martínez (gerent de la Fundació Privada Drissa).

Aquesta xerrada no s’adreça exclusivament a professionals de l’inserció i/o orientació sociolaboral sinó que, va dirigida a les persones que estiguin interessades en aquest tema.

La Xerrada “El Grup Èxit” es realitzarà al dia 31 de gener del 2013 a les 6 de la tarda, a la Sala d’Actes de l’Hotel d’Entitats de Girona (Carrer de la Rutlla, nº 20 – 22).

Per a més informació:

Última actualització 20 setembre 2017