30 gener 2013

La Botiga Èxit continua!!!

Us informem que la Botiga Èxit restarà oberta fins a finals de març del 2013. La Botiga Èxit està ubicada al centre de Girona, Pl. Marques de Camps, 12. Sorgeix de l’iniciativa del Grup Èxit, format per la Fundació Privada Drissa, la Fundació Ramon Noguera i ECOSOL (Càritas).  A la botiga hi continuareu trobant el pack regal (és un pack regal fet a mida, en funció del pressupost que disposa cada client, es pot confeccionar una caixa personalitzada amb vals regal de productes i serveis que ofereixen les tres entitats que integren Grup Èxit (Fundació Ramon Noguera, Fundació  Drissa i Ecosol-Cáritas)) així com les bicicletes que tan èxit han tingut, bijuteria, mocadors, mobles restaurats, etc.

Última actualització 23 juny 2017