22 gener 2013

JORNADA GRUP ALIANCES I FUTUR: EXPERIÈNCIES D’ÈXIT DE COOPERACIÓ

L’Associació Entrem-hi ha organitzat una jornada el dia 25 de gener,  de les 10:00 hores fins a les 13:00 hores i que tindrà lloc al Centre Àgora de Vilafranca.

Es presentaran diverses experiències d’aliança entre empreses socials amb la finalitat de reflexionar sobre la intercooperació com a eina fonamental pel futur. Esta dirigit a gerents i directius de Centres especials de treball, empreses d’inserció i d’economia social, responsables polítics locals i emprenedors socials.

Un dels ponents convidats per explicar la seva experiencia en l’àmbit de la cooperació és el Grup Èxit, que será representat per la Fundació Drissa.

Inscripcions i per a més informació:

Última actualització 21 setembre 2017