23 gener 2013

III Fòrum d’Intercanvi d’Experiències i Bones Pràctiques

El dia 8 de febrer tindrà lloc al Prat de Llobregat la tercera edició del Fòrum d’Intercanvis d’Experiències i Bones Pràctiques organitzada per la federativa AMMFEINA.

La principal finalitat que recull el Fòrum d’Intercanvi d’Experiències i Bones Pràctiques és donar a conèixer les experiències, els nous treballs i/o les estratègies metodològiques que segueixen les entitats vinculades amb AMMFEINA per afrontar les necessitats de l’entorn i contribuir en la millora de les condicions de vida del col·lectiu. Mitjançant les aportacions experiencials, vivencials i professionals que es formulin es contribuirà en la millora de qualitat dels serveis que s’ofereixen per a les persones amb malaltia mental.

El Servei Prelaboral de la Fundació Privada Drissa participarà amb la xerrada “D’activitat de prelaboral a negoci” explicant quins van ser els inicis del nou projecte de Biodrissa “Del mercat a la feina” .

Per a més informació i programa detallat a l’apartat de descàrregues.

Última actualització 20 setembre 2017