10 gener 2013

Fundació Privada Drissa impulsora en la 3ra. Edició del curs de postgrau: INTERVENCIÓ EN PATOLOGIA DUAL: SALUT MENTAL I TRASTORNS DE CONDUCTA EN PERSONES AMB DISCAPACITAT I DEPENDÈNCIA

Un any més es porta a terme el curs de postgrau: INTERVENCIÓ EN PATOLOGIA DUAL: SALUT MENTAL I TRASTORNS DE CONDUCTA EN PERSONES AMB DISCAPA­CITAT I DEPENDÈNCIA.

Aquesta 3ra. edició s’iniciarà aquest mes de febrer.

Els objectius principals són aprofundir en el camp de les persones amb discapacitat intel·lectual a través de contingut teòric, facil·litar eines i instruments d’intervenció i millorar la qualitat formativa dels professionals que treballen o volen treballar en aquest col·lectiu.

Les inscripcions ja han començat i es poden realitzar a la Fundació de la UdG (Pl. Jordi de St. Jordi, 1 de Girona)  o mitjançant la web:  www.fundacioudg.org.

Aquest curs es realitza gràcies a la iniciativa de tres entitats gironines: Aspronis, Fundació els Joncs i Fundació Drissa, conjuntament amb el Consorci Sant Gregori i el Suport de la UdG.

Si voleu tenir més informació sobre aquest curs cliqueu al següent link:

Última actualització 31 juliol 2017