5 desembre 2012

La Fundació Solidaritat Carrefour aposta per la Fundació Drissa

La Fundació Solidaritat Carrefour i Carrefour Market han obert la votació del Projecte Cauce (Causes properes), una iniciativa que ajudarà a una entitat catalana. En aquesta votació s’han seleccionat a 3 entitas i entre elles hi ha la Fundació Drissa.

A partir del 17 de desembre hi haurà una urna situada al Carrefour Market de Torroella de Montgrí i l’altre al Carrefour Market de Palafrugell, acompanyades per les fitxes dels 3 projectes per a la votació.

L’entitat més votada, aconseguirà una donació solidària per millorar la seva situació i la seva tasca social.

Explica-ho als teus amics i pensa en Drissa quan vagis a comprar a aquests Carrefours.

Vota per Drissa!!!

Última actualització 31 juliol 2017