13 novembre 2012

Presentació del Grup Èxit

Avui, 13 de novembre a l’Espai Caixa de Girona s’ha fet la presentació del Grup Èxit. Aquest grup  consisteix en l’aliança empresarial de tres entitats de l’àmbit social:  Fundació Ramon Noguera, Fundació Drissa i Ecosol (Empresa d’Inserció de Càritas). La finalitat del Grup Èxit, que va nèixer l’any 2008,  és mantenir i crear llocs de treball pels diferents col·lectius beneficiaris de les tres entitats, a través d’una millor consolidació i  augment de la prestació de serveis.

Èxit ofereix una amplia gamma de serveis: neteja viària, domèstica, industrial, comercial i de grans superfícies, de jardineria, d’horta ecològica, d’informació i sensibilització ambiental, de rentat de cotxes i vehicles industrials, bugaderia d’autoservei i servei de planxa 24 hores, de construcció, reformes i manteniment d’edificis, de serveis de pintura industrial i decorativa, de muntatge industrial en cadena de bicicletes, de lloguer, reparació i manteniment de bicicletes, serveis auxiliars de mudances i arxiu i de muntatge industrial. A més, disposa de la botiga outlet ‘La Fundació’ al polígon Mas Xirgu de Girona i la botiga Biodrissa al mercat del Lleó de Girona, amb venda de verdura i fruita ecològica.

El Grup Èxit dóna feina a 232 persones amb discapacitat intel·lectual i malaltia mental i en situació i/o en greu risc d’exclusió social. Compta amb una plantilla de prop de 30 professionals de diferents especialitats i l’any passat va facturar 4m€.

En l’apartat descàrregues podreu trobar més informació sobre aquesta presentació.

Última actualització 20 setembre 2017