13 novembre 2012

La Fundació Drissa realitza un intercanvi d’experiències amb l’Associació Asafes de Vitoria.

El passat divendres dia 9 de novembre, la Fundació Drissa, va rebre la visita de l’Associación Alavesa de Familiares y Personas con Enfermedad Mental (Assafes)

L’objectiu d’aquesta trobada va ser l’intercanvi d’experiències sobre el funcionament dels diferents serveis de la nostra Fundació, especialment del  Servei Prelaboral, ja que aquesta entitat  esta interessada en obrir un servei similar.  La Associació Asafes, convidats per Tresc, entitat  especialitzada en el treball amb suport  en  persones amb discapacitat  i/o malaltia mental i membre de l’Associación Española de Empleo con Apoyo (AESE),  va fer un recorregut de quatre dies  per  terres gironines, per tal de conèixer la situació actual de les diferents entitats que és dediquen a la inserció laboral de persones amb malaltia mental.

Última actualització 18 agost 2017