13 novembre 2012

La Fundació Drissa participa activament en la trobada del Projecte Col•laboratiu dins del marc Incorpora Salut Mental

El passat 8 de novembre es va celebrar a Barcelona la trobada anual dels participants al Projecte Col·laboratiu per a l’Impuls de l’Integració Laboral de  Persones amb Trastorn Mental, en la qual ens van reunir tècnics d’inserció laboral procedents de diferents punts de l’estat espanyol.

Aquest Projecte té per objectiu millorar l’accés al mercat laboral de les persones amb malaltia mental, mitjançant el suport metodològic i instrumental a les entitats socials d’integració. La Fundació Privada Drissa participa en aquest Projecte des de la seva primera edició al 2010, recopilant dades, aplicant el procediments del Projecte  i valorant la qualitat del Servei d’Acompanyament a Mercat Ordinari.  A més, aquest cop, la Fundació Drissa ha tingut un paper actiu dins d’aquesta trobada, ja que ha exposat a la resta de participants la seva aportació al Projecte Col·laboratiu.

El Projecte Col·laboratiu s’emmarca dins del Programa Incorpora Salut Mental. Aquest programa consisteix en l’elaboració de la Guia per a l’Integració Laboral de Persones en Trastorn Mental on s’estableix un protocol de bones pràctiques en la inserció laboral de persones amb Trastorn Mental , la realització d’un curs on-line per la seva divulgació i el Projecte Col·laboratiu per la seva aplicació pràctica. Experts de la Fundació Drissa han participat en cada una d’aquestes activitats, promogudes per l’Obra Social “la Caixa” i desenvolupades per l’Institut Universitari Avedis Donabedian.

Última actualització 16 juny 2017