29 novembre 2012

La Crònica de la Vanguardia parla del Grup Èxit.

El passat 23 de Novembre, la crónica de la Vanguardia de les comarques gironines, va tractar sobre la unió de tres empreses socials (Fundació Ramon Noguera, Ecosol (Càritas) i la Fundació Privada Drissa), amb l’objectiu d’afrontar amb més força l’actual context econòmic i social.

Aquesta unió s’anomena Grup Èxit, i el que de moment s’ha aconseguit  amb aquesta unió és mantenir els 230 llocs de treball, que proporcionen aquestes tres empreses, i aspirar a feines que abans cada membre de la unió per si mateix no podia fer.

Tal i com diu la Crònica, “Plegats podem fer grans coses”, seria la consigna per seguir davant aquesta situació de crisis, que ens pot portar a perdre llocs de treball si no es treballa amb unió i força!

La Vanguardia (Girona)

Última actualització 5 desembre 2017