13 novembre 2012

L’Obra social de la Caixa ha atorgat un ajut al Grup Èxit, en el marc de la seva convocatòria 2012 d’inserció sociolaboral.

L’Obra social de la Caixa, ha atorgat un ajut al projecte presentat pel Grup Èxit, en l’àmbit de la convocatòria d’inserció sociolaboral  2012 de l’Obra Social de la Caixa. El projecte porta el nom de: “ Èxit, itineraris integrals” i té per objectiu millorar l’ocupabilitat i la inserció laboral de les persones en risc d’exclusió social i especials dificultats ( trastorns mentals severs i discapacitat intel.lectual).
El Grup neix l’any 2009 gràcies a l’aliança entre tres entitats que desenvolupen la seva activitat en l’àmbit de l’economia social: la Fundació Privada Drissa, Ecosol ( Empresa d’Inserció de Caritas) i la Fundació Ramon Noguera. És una aliança empresarial que té per objectiu mantenir i incrementar l’activitat econòmica de producció de béns o de prestació de serveis amb la finalitat de promoure la integració sociolaboral de persones amb discapacitat i en situació i/o en greu risc d’exclusió social de l’àmbit d’influència de les entitats integrants, que són les persones amb risc d’exclusió social, persones amb discapacitat intel.lectual i persones amb malaltia mental.

Última actualització 23 juny 2017