26 novembre 2012

El Servei Prelaboral ha col·laborat amb l’Ajuntament de Barcelona per lluitar contra la violencia de gènere.

Durant la setmana passada el Servei Prelaboral de la Fundació Privada Drissa va col·laborar amb la Regidoria de Dona i Drets Civils de l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci Sanitari de Barcelona, amb la realització dels llacets de color lila com a símbol de rebuig a la violència de gènere i en motiu del Dia Internacional contra la violencia de gènere que es va celebrar aquest diumenge 25 de Novembre.

Des d’aquesta regidoría de l’Ajuntament de Barcelona, celebren un acte commemoratiu el dijous 29 de novembre. A l’apartat de descàrregues trobareu el programa de l’acte.

Última actualització 20 setembre 2017