2 octubre 2012

Nou format al Servei d’Acompanyament a Mercat Ordinari de la Fundació Privada Drissa

El Servei d’Acompanyament a Mercat Ordinari de la Fundació Drissa, anomenat Club de Feina, ha iniciat una nova etapa. L’objectiu d’aquest Servei, creat l’any 2008, és la inserció laboral ordinària. Des d’aquí s’ajuda la persona en la recerca de feina, oferint-li el suport per mantenir el lloc de treball i alhora ajuda a l’empresa que la pot contractar. Actualment, aquest servei modifica el seu format  amb l’objectiu de millorar la preparació dels candidats i enriquir-los a nivell professional i personal.

Fins ara, les sessions de preparació per a la recerca de feina a mercat ordinari eren individuals. A partir d’aquest setembre, també hi ha l’opció de fer-les grupals. Així les persones podran compartir  experiències i sentir-se més acompanyats en aquest procés.

S’han implementat  tres grups de recerca de feina. Volem destacar que un d’ells estarà  especialitzat per a persones del  Centre Especial de Treball Drissa que desitgen fer el pas a mercat ordinari.  El primer d’aquest grups va  iniciar la sessió el djous 27 de setembre a les 16.00h.

Última actualització 16 juny 2017