18 octubre 2012

La Fundacio Drissa ha iniciat un acord de col·laboració amb l’Espai Caixa de Girona

El passat dimarts dia 9 d’octubre, la Fundació Drissa i l’Espai Caixa de Girona van portar a la pràctica el seu  acord de col·laboració. Aquest acord consisteix en la cessió, per part de l’Espai Caixa, a la Fundació Drissa , de dues aules equipades amb ordinadors, per portar a terme varies activitats emmarcades dins del Servei Prelaboral i el Servei d’Acompanyament a Mercat Ordinari de la Fundació.

Aquestes activitats contaran també amb el suport d’un grup de voluntaris i voluntàries  de l’Espai Caixa. Aquests voluntariat forma part  de les activitats habituals de l’Espai Caixa, que és un espai social dedicat a la promoció activa de les persones grans. Estem convençuts que la iniciativa serà molt beneficiosa per a tots dos col.lelctius.

Última actualització 29 juny 2017