19 octubre 2012

Finalització del projecte de la Fundació Drissa recolzat per l’obra social d’UNNIM

El passat mes de setembre va finalitzar el projecte de consolidació de la brigada de neteja que s’ha desenvolupat gràcies al recolzament de l’Obra Social d’UNNIM. La  valoració del projecte és molt positiva, ja que s’han assolit els objectius previstos amb escreix ( mantenir els llocs de feina, millorar a nivell operatiu de la brigada, realitzar formació in situ , etc). El projecte ens ha permès també establir les bases de continuïtat d’aquesta brigada, millorant la seva organització, eficàcia i eficiència.

Última actualització 23 juny 2017