4 octubre 2012

DEPRESSIÓ: UN PROBLEMA GLOBAL.

El dia 6 d’ Octubre, es celebrarà el DIA DE LA SALUT MENTAL, amb el lema “ Depressió: un problema global “. Per aquest motiu, es duran a terme diferents activitats arreu de Catalunya, per conscienciar als ciutadans sobre la problemàtica de la depressió.

Aquest any, la Federació Mundial per la Salut Mental vol donar a conèixer la magnitud que té la depressió, ja que segons estudis aquest trastorn augmenta cada cop més dins la població i es considera la tercera causa de discapacitat al món.

A la ciutat de Girona l’ inici de la celebració serà a les 10 h del matí al Punt de Trobada de la Rambla de la Llibertat de Girona. Els actes que es duran a terme són organitzats per l’ Associació Família i Salut Mental de Girona i comarques.

A l’apartat de descàrregues podeu trobar tot el programa d’actes d’aquest dia. Juntament amb el programa d’actes de la celebració que es durà a terme a Sabadell, que està organitzat per la FECAFAMM, Fundació Funamment i Associació de Familiars de Salut Mental de Sabadell.

Tothom hi està convidat!!!!

Última actualització 20 setembre 2017