11 octubre 2012

“Menys ingressos de malalts mentals”; una bona notícia pel Dia Mundial de la Salut Mental

En motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, el diari Punt Avui, ahir va publicar un estudi el qual parla de l’augment de visites en els centres de salut mental d’adults de les comarques gironines, i paral·lelament, ha baixat un 15% el nombre d’urgències i, un 30%, el d’ingressos hospitalaris. L’Institut d’Assistència Sanitària (IAS) creu que aquesta millora és gràcies a la reorganització del model assistencial que es va implantar fa set anys.

En aquesta notícia la Fundació Drissa, apareix com un clar exemple de centre d’integració laboral per a persones amb malaltia mental, ja que un dels principals objectius d’aquest model assistencial és la integració social i laboral de les persones amb malaltia mental.

Última actualització 16 novembre 2017