13 juliol 2012

SIGNATURA DEL CONTRACTE DE CONTROL DE QUALITAT DEL CONTRACTE DE RECOLLIDA DE FRACCIÓ DE REBUIG DELS RESIDUS MUNICIPALS I LA NETEJA VIÀRIA ENTRE L’AJUNTAMENT DE SALT I LA FUNDACIÓ DRISSA

El passat dimarts 3 de juliol la Fundació Privada Drissa i l’Ajuntament de Salt van signar un contracte per la realització  del control de qualitat del contracte de recollida de fracció de rebuig dels residus municipals i la neteja viària, reservat a centres especials de treball. Aquest contracte té una durada d’un any i permeterà donar ocupació a  un equip de tres persones del Centre Especial de  Treball de la Fundació. Aquest és un contracte assolit gràcies al Grup Èxit, aliança empresarial entre Fundació Ramon Noguera, Ecosol i Fundacio Drissa, que té per objectiu mantenir i crear nous llocs de feina per a persones amb dificultats d’inserció, concretament discapacitat psíquics, malalts mentals i persones en risc d’exclusió social

Última actualització 18 agost 2017