20 juliol 2012

La Fundació Drissa participa en un curs de formació de professionals en l’àmbit de la salut mental

La Fundació Drissa va participar el 18 de juliol  en la impartició d’un curs de formació per a monitors i monitores de l’Entitat Coressa  de Sant Boi, transmeten els seus coneixements en l’àmbit de la salut mental. El curs l’organitzava Femarec i es tractaven diferents temes relacionats amb el rol del monitor en salut mental amb l’objectiu de donar eines de treball a aquests professionals per tal de millorar la seva feina. En el cas de la Fundació Drissa,  la temàtica a impartir va ser la del nou perfil de personal professional que  des de l’any 2012 la nostra Entitat considera com a model a assolir. És un perfil establert des de l’experiència de 12 anys. També es va parlar del rol del personal usuari o del personal treballador. El curs va tenir una durada de 4 hores i el grau de participació dels alumnes va ser important.

Última actualització 16 juny 2017