3 juliol 2012

LA FUNDACIÓ DRISSA PARTICIPA EN L’ACTE DE SENSIBILITZACIÓ EMPRESARIAL PER A LA INSERCIÓ LABORAL DE PERSONES AMB DISCAPACITAT ORGANITZAT PER LA FUNDACIÓ MAPFRE I LA FOEG

El passat 20 de juny la Fundació Mapfre i la FOEG van organitzar un esmorzar de sensibilització empresarial, amb l’objectiu de donar a conèixer  el programa de la Fundació Mapfre “Junts ho podem fer”  per a la integració laboral de persones amb discapacitat intel.lectual i/o malaltia mental. En aquest acte també hi van participar Astrid 21 en representació del col.lectiu de persones amb síndrome de Down. Els empresaris gironins que hi van participar van poder escoltar directament l’experiència d’inserció de les dues usuàries que van relatar el que havia suposat per a elles el tenir una feina i com aquesta havia ajudat a millorar la seva qualitat de vida.

Última actualització 16 juny 2017