13 juliol 2012

LA FUNDACIÓ DRISSA DISSENYA I CONSTRUEIX EL JARDÍ DE CAN SUNYÉ

Durant el primer semestre de l’any 2012, la Fundació Privada Drissa ha construït el jardí del nou edifici d’habitatge social per a persones majors de 65 anys, que el Patronat de la Santa Creu de la Selva ha edificat a Girona, el Centre Joan Sunyé, situat al Puig d’en Roca. El disseny del jardí també ha estat realitzat per la Fundació Drissa.  Un cop finalitzada la construcció del jardí, un equip de jardiners de la Fundació Privada Drissa es farà càrrec del seu manteniment. Es tracta d’un jardí pensat per poder-hi passejar, per poder-hi descansar tant en espais orientats al sol com espais habilitats a l’ombra de grans arbres, sempre això si, en funció de l’estació de l’any en la que ens trobem; també s’hi trobarà  una gran varietat de planta, tota de clima mediterrani, seleccionada per a poder resistir tant les altes temperatures de l’època de l’estiu com les puntualment baixes que ens podem trobar a l’hivern. Això si, sense perdre el punt d’encant i serenor que dóna una petita extensió de gespa com la que ens trobem a l’entrada del Centre.

Última actualització 21 setembre 2017