11 juliol 2012

INTERVENCIONS TERAPÈUTIQUES

Dipsalut ha atorgat a la Fundació Drissa un ajut de 3046€ per a confinançar el Projecte d’intervencions terapèutiques amb persones amb malaltia mental, per a facilitar la inclusió social d’aquestes persones. L’eina utilitzada per aconseguir-ho serà que una persona amb trastorn mental greu pugui transmetre a altres usuaris la seva vivència, ja que ha passat per una experiència similar. Aquest projecte pretén donar continuïtat a l’iniciat fa tres anys on persones treballadores de la Fundació Privada Drissa, han participat directament en el psicoeducatiu que es realitza en la unitat de subaguts de l’IAS, abans de que els pacients siguin donats d’alta psiquiàtrica.

Última actualització 20 setembre 2017