11 juliol 2012

HABITS SALUDABLES

Dipsalut ha atorgat a la Fundació Drissa un ajut de 2900€ per a confinançar el Projecte d’Hàbits Saludables amb persones amb malaltia mental. Aquest projecte s’aplicarà a 15 beneficiaris i beneficiàries de la Fundació Drissa. Les persones amb malaltia mental greu tenen una salut física més deficient que la resta de població. Les importants dificultats mentals fan que deixin de banda les dificultats físiques i es treballin més les mentals. Per això des de la Fundació Drissa es vol iniciar un projecte que posa l’accent en la cura de temes físics, com l’alimentació, els hàbits en l’oci i fins i tot en la disminució del consum de tabac, ja que estar bé físicament també pot ajudar a millorar la salut mental.

Última actualització 23 juny 2017