28 juny 2012

La Fundació Privada DRISSA renova conveni amb el Programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”

Un any més, la Fundacio Drissa, així com la resta d’entitats que formen el Grup Incorpora Girona, han  renovat el conveni que els  vincula amb el Programa Incorpora de l’Obra Social “la Caixa”. La signatura d’aquest nou conveni,  que s’allargarà fins el  juny del 2013, va tenir lloc el passat 22 de juny.  Aquest any, la signatura del conveni ha vingut acompanyada d’una novetat:  l’ incorporació d’una nova entitat (ASPRONIS) al Grup Incorpora de Girona.

El Programa Incorpora té com a objectiu la integració laboral i social de persones  amb dificultats especials a l’hora d’accedir a un lloc de treball.   A Girona són 13 entitats que col·laboren  amb Incorpora  (Fundació Altem, Fundació privada Astres, Fundació Astrid 21, Càritas Diocesana de Girona,  Creu Roja, Fundació privada Drissa, Suara Cooperativa, Cooperativa La Fageda, Fundació Map, Associació Mifas, Fundació Oscobe, Fundació Plataforma Educativa i a partir d’ara Aspronis).

A part de la tasca d’intermediació laboral, la Fundació Drissa ha participat de manera activa també en la elaboració de la Guía per a la Integració Laboral de Persones amb Trastorn Mental i en el Projecte Col·laboratiu per a la Promoció de la Integració Laboral de Persones amb Trastorn Mental, promoguts per l’Obra Social La Caixa i sota l’abric del Programa Incorpora.

Última actualització 16 juny 2017