9 maig 2012

Estudi sobre la inclusió social i laboral de persones amb Trastorn Mental Greu

La Fundació Drissa va ser una de les Entitats que va participar durant el 2011 en la investigació sobre la inclusió social i laboral de persones amb Trastorn Mental Greu (TMG), portada a terme pel Grup de Recerca en Diversitat de la Universitat de Girona. L’estudi es plantejava 2 objectius, el primer dels quals era mostrar les possibilitats del model ECA (Treball amb suport) amb persones amb TMG , i el segon era establir els elements facilitadors del procés d’inclusió laboral d’aquest col·lectiu mitjançant l’ECA. Es va comptar amb la participació de l’experiència pràctica de diferents professionals que treballen amb aquest col·lectiu.

El document el podeu trobar a descàrregues

Última actualització 31 juliol 2017