15 maig 2012

Això sí que no!

Aquest és el lema que es cridarà aquest diumenge 20 de maig a l’Arc de Triomf de Barcelona, a partir de les 10:30h, per tal d’evitar que el Govern Espanyol redueixen el 56% del pressupost destinat a la inserció laboral de les persones amb especials dificultats.

Aquestes persones necessiten d’un sistema adaptat a les seves necessitats i d’un seguit de recursos específics per poder entrar en una feina o mantenir-la. Aquesta reducció de pressupost posa en perill el sistema actual, ja que no cobreix  els mínims econòmics fixats per llei i pot expulsar a moltes persones, que per les seves especials dificultats, necessiten de suports per a la seva inserció laboral.

És per això que les diferents federatives del sector de la discapacitat han decidit organitzar un acte reivindicatiu i ens han demanat de fer-ne la màxima difusió possible.

ACTE REIVINDICATIU:

Data: Diumenge 20 de maig de 2012

Hora: 10.30h – 13:30h

Lloc: Passeig Lluís Companys (Arc de Triomf), Barcelona

Podeu trobar més informació en aquest link:

Última actualització 16 novembre 2017