30 maig 2012

Aquest divendres, 1 de juny, FECAFAMM, AMMFEINA i FUNAMMENT han organitzat unes jornades anomenades “Inclusió laboral i salut mental: evidències i innovació. Perspectives nacionals i internacionals”. L’objectiu de la jornada és  poder evidenciar  l’impacte que del que està succeïnt amb l’actual situació econòmica del país, i com es pot afrontar-la amb voluntat i amb la capacitat d’innovació de la societat civil catalana que, a través de les pròpies persones, familiars, professionals, entitats i organitzacions, es reinventa per implementar noves estratègies i actuacions des d’una actitud i predisposició constant i permanent a la reflexió i el qüestionament.

La Fundació Privada Drissa participa com a representació del Grup Èxit. Núria Martinez, gerent de la fundació, estarà en la taula “Les empreses socials, el treball i la salut mental: la perspectiva econòmica i territorial”, explicant l’experiència del Grup Èxit.

Aquestes jornades es celebren a Barcelona al CaixaForum, Centre Social i Cultural de l’Obra Social “La Caixa”.

Per més informació podeu trobar el tríptic a l’apartat de descàrregues.

Última actualització 18 agost 2017