20 abril 2012

Xerrada: “El projecte de Biodrissa” a l’Associació Família i Salut Mental de Girona

El proper 26 d’abril, l’Associació Família i Salut Mental ha organitzat una xerrada per presentar “ el Projecte de Biodrissa” de la Fundació Privada Drissa.

Aquesta xerrada la portaran a terme: la sra. Núria Martínez, gerent de la Fundació Privada Drissa, el sr. Tomàs Villaverde, responsable de l’Horta ecològica de Campllong, i el sr. Felipe Cano, responsable comercial de Biodrissa. Explicaran el projecte de Biodrissa des dels seus inicis, els seus objectius, les perspectives de futur, l’equip de treball, els resultats que s’han obtingut fins ara, entre altres temes.

Es realitzarà a l’Hotel d’Entitats de Girona al c/Rutlla núm. 20-22, a les 18h.

En aquest link hi trobareu més informació: Xerrada: “El projecte de Biodrissa”

Última actualització 19 octubre 2017