17 abril 2012

La Fundació Privada Drissa participa a la primera jornada de la xarxa Agrosocial “Social Farming” de Catalunya Caixa

El passat divendres 13 d’abril va tenir lloc a La Pedrera de Barcelona la primera trobada de la xarxa d’emprenedors agrosocials de Catalunya organitzada per Catalunya Caixa. Anomenada com el seu model europeu, Social Farming, aquesta xarxa aglutina projectes d’empreses socials que contribueixen al desenvolupament rural del territori, potencien el patrimoni agroalimentari i creen llocs de treball de persones amb necessitats especials. Un d’aquests projectes és BIODRISSA, que va fer la seva presentación en públic, no només del projecte en si mateix, sinó a més dels seus nous productes, de la seva nova imatge corporativa i, en general, de la seva visió de futur.

Durant la jornada van haver-hi xerrades de persones rellevants de món agroecológic a nivell europeu, com Jean Lheritier, president del moviment Slow Food a França, o Francesco di Iacovo, professor d´economia agrària a la Universitat de Trepitja i promotor del projecte europeu Social Farming. A més, cadascuna de les 23 entitats que van participar, van poder presentar els seus projectes i debatre entre ells sobre el present i el futur del sector agroecològic.

Última actualització 18 agost 2017