4 abril 2012

La Fundació Privada Drissa i l’empresa Finestra Confort signen un acord de col·laboració.

Des d’aquest mes de febrer la Fundació Privada Drissa ha signat un acord de col·laboració amb l’empresa Finestra Confort. Aquest acord de col.laboració es concreta en la realització per part de la unitat de neteja del nostre Centre Especial de Treball, de la neteja de les oficines i dels aparadors de la botiga d’aquesta empresa.

Finestra Confort, amb aquest acord referma el seu compromís de treballar per la millora i desenvolupament del territori i de les seves persones, apostant de manera clara per l’economia social.

Finestra Confort està situada al Polígon Industrial de Montfullà , C/. Caterina Albert Nau 2, pertanyent al municipi de Bescanó. Aquí us deixem el link de la seva pàgina web  per si voleu saber-ne més d’aquesta empresa:

Volem agrair des de la nostra pàgina web a Finestra Confort que hagin confiat en els nostres serveis i en el nostre col.lectiu.

Última actualització 16 novembre 2017