16 abril 2012

FINALITZACIÓ DEL PROJECTE DE FUNDACIÓ PRIVADA DRISSA” BRIGADA DE JARDINERIA DE GIRONA” QUE HA TINGUT EL RECOLZAMENT DE L’OBRA SOCIAL CATALUNYA CAIXA

El passat mes de març va finalitzar el projecte que amb el suport de l’obra social de Catalunya Caixa ha portat a terme la Fundació Privada Drissa, en el marc de la seva convocatoria de l’any 2011 PROJECTES D’IMPULS SOCIAL. Aquest projecte tenia per objectiu ampliar i consolidar una brigada de la unitat de jardineria del CET DRISSA, a la ciutat de Girona, amb un doble finalitat:  crear dos nous llocs de feina per a persones amb trastorns mentals severs i  mantenir els llocs ja creats en la unitat de jardineria.

El projecte es dirigia a un col.lectiu altament estigmatitzat i amb molt poques oportunitats de feina.

La valoració del projecte és positiva tot i que degut a la congelació de la Generalitat en la creació de places, no ha estat possible crear nous llocs de feina. No obstant això s’han mantingut tots els llocs de feina de la unitat de jardineria del CET Drissa. Des d’aquí volem agrair el compromís i impuls que des de sempre ha tingut l’obra social de Catalunya Caixa amb el col.lectiu de persones amb malaltia mental.

Última actualització 23 juny 2017