4 abril 2012

El Servei Prelaboral amb l’Hort comunitari de Salt

El Servei Prelaboral de la Fundació Privada Drissa col·labora amb el Casal dels Infants de Salt dins el Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural, que té com a objectiu fomentar la convivència ciutadana i el desenvolupament de la comunitat, mitjançant la participació de tota la ciutadania.

El Prelaboral de Drissa col.labora realitzant tasques a l’Hort Comunitari; un espai obert a tota la ciutadania, on poder plantar i fer activitats divulgatives, educatives o d’aprenentatge per tal de fomentar la relació entre la gent del barri.

El Casal dels Infants és una associació sense ànim de lucre que treballa per l’acció social dels barris de diferents municipis catalans. Aquí teniu el link de la seva web per més informació:

Última actualització 18 agost 2017