17 abril 2012

DIXIT Girona presenta la conferència “La inserció laboral de persones amb malaltia mental: innovant per a l’èxit”

El proper 25 d’abril, Núria Fornalés, responsable de l’àrea social de la Fundació Drissa, parlarà a DIXIT Girona de la inserció laboral adreçada a persones amb malaltia mental. Estarà acompanyada dels redactors de l’equip radiofònic “Ens Patina l’Embrague” que realitzaràn una entrevista al sr. Tomàs Villaverde, responsable de l’Horta ecològica de Campllong, i al sr. Felipe Cano, responsable comercial de Biodrissa, que ens explicaràn el projecte de Biodrissa, el qual fomenten la inserció laboral de les persones amb malaltia mental.

Aquesta entrevista serà enregistrada i es podrà escoltar per diferit a Ràdio Salt (dijous de 17 a 18 h.), Llagostera Ràdio (divendres de 21 a 22 h.), Ràdio Sarrià (dilluns de 18 a 19 h.) i Ràdio Sant Hilari (divendres de 21 a 22 h.). També es podrà escoltar on-line en aquesta web.

La conferència es realitzarà:

Data: 25 d’abril de 2012 a les 16 h.

Lloc: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall. Carrer Bernat Boades, 68 de Girona

Inscripció: per assistir-hi cal comunicar les dades personals (nom, cognoms, empresa/entitat/institució, correu electrònic i telèfon de contacte) per correu electrònic a dixit.girona@campusarnau.org o trucant al 972 106 122. Les places són limitades i cal inscripció prèvia

Organitza: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall

Última actualització 29 juny 2017