27 març 2012

La Fundació Privada Drissa estableix la seva missió, visió i valors.

En el darrer semestre de l’any 2011, la Fundació Drissa va treballar en establir la seva missió, la seva visió i els  seus valors. El fruit d’aquest treball, que avui presentem,  ha estat el següent:

Missió: millorar la qualitat de vida de les persones amb malaltia mental mitjançant el treball i l’habitatge.

Visió: Esdevenir referents en el nostre territori en l’àmbit de la inserció laboral i de l´habitatge per a persones amb malaltia mental. Ens volem distingir per l’excel·lència dels nostres serveis i dels nostres productes, així com pel nostre compromís en la lluita contra l’estigmatització d’aquest col·lectiu.

Valors:

Les persones de l’Organització tenim com a valors:

1.- COMPROMÍS: Compromís amb els clients (en sentit ampli, persones treballadores del Grup, famílies, serveis socials i mèdics, persones que utilitzen i/o compren els nostres serveis socials i/o productius, i proveïdors) atenent a les seves necessitats amb qualitat i rigorositat, amb la societat i amb el projecte del Grup Drissa.

2.- PASSIÓ: Tenim ambició, il·lusió, som persuasius i perseverants  per assolir els nostres objectius.

3.- CONFIANÇA:  volem generar confiança, mitjançant la transparència, la coherència i la integritat.

4.- SOSTENIBILITAT ECONÒMICA I MEDIOAMBIENTAL: treballem per la viabilitat econòmica de la nostra organització, respectant el nostre entorn i innovant en els nostres serveis.

5.- COOPERACIÓ: treballem en equip, creem aliances, establim sinèrgies.

Última actualització 5 desembre 2017