29 març 2012

Conferència “L’alimentació en la discapacitat i la dependència. Més enllà d’alimentar-nos”

Aquest 19 d’abril, Dolors Batista, infermera i responsable de l’Àrea de Salut del Consorci Sant Gregori, explicarà a l’espai DIXIT de Girona, tot el que cal saber per donar una bona alimentació  a les persones  amb discapacitat i amb un nivell de dependència sever. Ens informarà des de quin tipus d’alimentació podem donar a aquestes persones fins diferents estratègies  per una millor ingesta dels aliments.
Dolors Batista, amb una llarga experiència en l’atenció a la discapacitat intel·lectual, parlarà de la importància de l’alimentació i del projecte que s’està duent a terme a l’entitat on treballa, fent èmfasi en els resultats obtinguts i en aquells aspectes que són d’aplicació als col·lectius amb dependència.

La conferència tindrà lloc a les 17:00 h. i per assistir-hi cal comunicar-ho a l’organització. És pot fer per correu electrònic a dixit.girona@campusarnau.org o bé trucar al 972 106 122.

DIXIT Girona és un centre de documentació de serveis socials que disposa d’un fons documental que abasta totes les temàtiques de serveis socials (infància, família, dones, immigració, drogoaddiccions, etc.) i està especialitzat en ètica aplicada a la intervenció social, discapacitats, envelliment, salut mental i polítiques socials locals. El gestiona la Fundació Campus Arnau d’Escala, entitat de la qual la Fundació Drissa n’és patró fundador.

La conferencia és realitzarà:

Data: 19 d’abril de 2012 a les 17 h.
Lloc: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall. Carrer Bernat Boades, 68. Girona
Organitza: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall

Última actualització 5 desembre 2017