9 febrer 2012

La Fundació Drissa obre el primer establiment de fruita i verdura ecològiques Biodrissa al Mercat del Lleó

La Fundació Drissa ha posat en marxa el seu  primer punt de venda BIODRISSA al Mercat del Lleó de Girona, que serà inaugurat oficialment el proper dissabte 11 de febrer per l’alcalde de la ciutat, Carles Puigdemont.

Els productes d’horta ecològica de la Fundació Drissa es comercialitzen sota la marca Biodrissa i es cultiven en la finca propietat de l’entitat, ubicada a Campllong (Gironès). Aquests terrenys abasten una extensió d’11 hectàrees, 8 de les quals es dediquen a l’explotació agrària i la resta són bosc.

Amb aquesta iniciativa es vol reforçar la comercialització de la marca BIODRISSA que es distingeix per identificar un producte de molta qualitat, de proximitat i aplicar una política de preus molt ajustada. Els productes de la parada  Biodrissa són els propis de l’horta ecològica i la seva producció es concentra en els productes de la temporada, amb una mitjana de vint referències (enciams, cols, pastanagues, carxofes, carbassó, albergínies, bròquil, alls, cebes, carbassa, calçots, etc.).

També està previst, durant el segon trimestre d’aquest any, posar en la marxa la botiga Biodrissa online, a fi de facilitar  al consumidor la compra dels productes que s’ofereixen a la botiga del Mercat del Lleó en qualsevol moment, ampliant així les possibilitats de venda. La cistella adquirida per Internet es recollirà als punts establerts.

Podeu veure les notícies de la premsa sobre aquest nou projecte en els links següents o en l’apartat de descàrregues.

TN Comarques de Girona 7/02/2012 (Tv3)

Notícies de TvGirona

Última actualització 16 juny 2017