13 febrer 2012

INAUGURACIÓ PARADA BIODRISSA AL MERCAT DEL LLEÓ

El passat dia 11 de febrer es va realitzar la inauguració de la parada Biodrissa  al Mercat del Lleó de Girona. La inauguració va córrer a càrrec de l’Alcalde de Girona, el Sr. Carles Puigdemont i també va comptar amb l’assistència del Sr. Christian Serarols, Director dels  Serveis Territorials  d’Empresa i Ocupació a Girona i del President de la Fundació Privada Drissa, el Sr. Max Marcó.

Tot i que la parada Biodrissa ja està en funcionament des del 2 desembre, va ser l’11 de febrer el dia en que es va donar a conèixer la iniciativa. La parada BIODRISSA ofereix als gironins productes d’horta ecològics, fruita ecològica i diferents tipus de conserves ecològiques. La finalitat d’aquesta iniciativa és oferir un producte sa, de proximitat ( el producte d’horta es conrrea a Campllong) i a un preu assequible.

Podreu trobar el recull de premsa de la mateixa notícia a l’apartat de descàrregues.

I aquí us deixem el link d’una entrevista que li van fer al Felipe Cano, responsable de l’àrea comercial, en els informatius de TvGirona el dia 14 de Febrer, en motiu d’aquesta inauguració.

Última actualització 23 juny 2017