26 gener 2012

Persones amb trastorn mental fan de pagesos a l’horta ecològica més gran de Girona

Aquest és el títol que donaven dijous passat, 19 de Gener, a l’entrevista que van realitzar els locutors de l’”Hora L” de la Ser Girona a l’encarregat del projecte d’Horta Ecològica de Biodrissa, Tomàs Villaverde.  En el programa, en Tomàs, va explicar des dels inicis del projecte d’Horta Ecològica fins a l’actualitat així com tota la feina que es realitza a l’Horta de Campllong, des de la distribució de tasques entre els peons fins a com es distribueix al producte fresc.

Al llarg de l’entrevista també va destacar que s’estàn realitzant  dos projectes, el Grup de Consum Drissa i la botiga Biodrissa del Mercat del Lleó. Aquests dos projectes tenen com  objectiu  fer més accessibles els productes cultivats a l’Horta Ecològica de Campllong al consumidor, a un preu més assequible del que habitualment es pot trobar en el mercat ecològic.

Podreu escoltar aquesta entrevista a través d’aquest link o consultant a la nostra pàgina del Facebook (Fundació Privada Drissa)

Última actualització 16 novembre 2017