26 gener 2012

Curs de català per a nouvinguts i per a persones castellano parlants amb malaltia mental de la Fundació Privada Drissa

El passat dimecres 21 de desembre del 2011 va finalitzar el 1º curs de català  de 33 hores, per a nouvinguts i persones castellano parlants  que pateixen problemes de salut mental, que es va realitzar a la Fundació Privada Drissa.

Aquest curs anava dirigit a persones usuàries del Servei Prelaboral  i del Club de Feina de la Fundació Drissa.  La valoració final del projecte és molt positiva. La iniciativa era innovadora en la nostra entitat i es preveu una continuació del mateix per aprofundir en el coneixement de la llengua catalana i per a continuar oferint aquest servei als nostres usuaris i usuàries. Els alumnes també n’han fet una valoració positiva ja que han pogut aprendre paraules i expressions noves que poden utilitzar en el seu dia a dia i que les ajuden a integrar-se en el seu context més proper.

Última actualització 23 juny 2017