7 desembre 2011

Participació de la Fundació Privada Drissa al IV FÒRUM d’INTERCANVI i BONES PRACTIQUES de SERVEIS i RECURSOS gestionats per ENTITATS agrupades o vinculades a AMMFEINA.

El passat 30 de novembre es va celebrar a El Prat de LLobregat  el IV FÒRUM d’INTERCANVI i BONES PRACTIQUES de SERVEIS i RECURSOS gestionats per ENTITATS agrupades o vinculades a AMMFEINA. La jornada va comptar amb la presència de 400 persones, entre persones ateses i professionals d’aquests serveis, algunes de les quals van participar explicant la seva experiència. Des de la Fundació Privada Drissa vam participar amb la ponència:”Grup psicoeducatiu terapeútic”, on un treballador del CET DRISSA va explicar la seva participació en un grup psicoeducatiu amb pacients de la unitat de subaguts del Parc Hospitalari Martí i Julià. Aquest grup psicoeducatiu ha comptat  amb el suport de Dipsalut de la Generalitat.

Última actualització 19 octubre 2017