22 desembre 2011

El Conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya envia una carta d’agraïment per la Jornada realitzada el 30 de Novembre al Prat.

El passat 30 de novembre es va celebrar a El Prat de LLobregat  el IV FÒRUM d’INTERCANVI i BONES PRACTIQUES de SERVEIS i RECURSOS gestionats per ENTITATS agrupades o vinculades a AMMFEINA.

La Fundació Privada Drissa va participar en aquest IV FÒRUM amb la presentació i explicació del projecte: ”Grup psicoeducatiu terapèutic”, que desenvolupa amb el suport del Dipsalut.

La cloenda de la Jornada la va realitzar l’Hble. Sr. Josep Lluís Cleries i Gonzàlez, conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.  Posteriorment, l’Hble. Conseller ha fet arribar una carta d’agraïment a totes les entitats participants en aquest IV FÒRUM.  Podeu trobar la carta en format pdf a l’apartat de descàrregues.

Última actualització 23 juny 2017